Обмін і повернення товару

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або на інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші.

Обмін товару проводиться протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки шляхом його передачі продавцю. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у споживанні, збережено його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, маркування, фабричні ярлики і документи, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.

Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні, забираючи товар з відділення служби доставки, Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару.

У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару і відправлення назад продавцеві оплачуються за домовленістю.


При пересиланні товару службами кур'єрської доставки, поштою або будь-якими суб'єктами логістичних сервісів для його повернення, всі питання, що виникли з врегулюванням ситуацією пов'язаних з псуванням товару, його повним знищенням або втратою покладаються на покупця.


 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості на увазі товар, який несправний, має заводські дефекти або недоукомплектовано.

Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, вказаних на зображеннях сайту https://tt-billiard.ua і не впливають на функціональні якості і технічні характеристики товару не є несправністю товару.


Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для поліпшення його технологічних та експлуатаційних якостей. Всі зображення, розміщені на сайті https://tt-billiard.ua представлені виключно з метою ознайомлення. Комплектація, колір, зовнішній вигляд і інші параметри товару можуть незначно відрізнятися від зазначених на сайті.


Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:


зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контакти.

напишіть нам лист на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати виниклу проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей і допомоги у вирішенні виниклої проблеми.

Витрати, пов'язані з доставкою або пересиланням товарів неналежної якості, виконує продавець.

 


ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Після отримання нами товару і при повному його відповідності вимогам, описаним вище, вам будуть повернуті гроші.


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" повернення грошей проводиться в термін до 7 днів з моменту отримання повернутого товару.


Повернення коштів здійснюється тим же способом і тій самій особі, яким був оплачений замовлення.


Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.